درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

در رواياتي آمده است که پيامبر يکبار پس از بازگشت از جنگ با تجاوزکاران، به خانه فاطمه عليها‌السلام وارد شد و ديد بانوي بانوان پرده‌اي به در خانه نصب نموده و دو نور ديده‌اش «حسن و حسين» را نيز که کودک بودند، با دو دستبند ساده نقره‌اي آراسته‌تر ساخته بود. پيامبر کنار در خانه نشست و پس از ديدار عزيزانش بي‌ آن که وارد خانه گردد بازگشت.

فاطمه‌ عليها‌السلام به اين انديشه رفت که چرا اين بار پيامبر خدا بسان گذشته وارد خانه نشد؟ و از پس اين انديشه بود که پرده را پايين آورد و دستبندها را از دست‌دو کودک پرشکوه خويش گشود و همه را به حضور پيامبر فرستاد.

پيامبر گرامي نيز آنها را گرفت و به يکي از ياران به نام «ثوبان» داد تا به فرد بينوايي انفاق کند. و آنگاه فرمود: اينان خاندان گرانقدر من هستند. من خوش ندارم که اينان بهره‌هاي پاک و پاکيزه خويش را در زندگي دنيا مصرف کنند و دستور داد که «ثوبان» دو دستبند و يک گردن‌بند ساده و ارزان براي آنان خريداري کند . ولادت با سعادت گوهر گرانقدر صدف گيتي ، دخت نبي مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها و روز مادر گرامي باد ..ضمنا با مطلبي تحت عنوان"چقدر در کوتاه کردن عمر والدين خويش سهيم هستيم" به روزم